2015. október 29., csütörtök

Fehér

A domboldalban még mindig apró, fehér virágok nyílnak, pedig mindjárt itt a november. Reggelente biztosan fáznak-villan át az agyamon, ahogy a busz megáll a pirosnál. De így, délután a fény épp rájuk vetül, megmelengeti őket. 
Egész elevenen el tudom képzelni, hogy ott fekszünk a magas fűben. Ha lehunyom a szemem, érzem a karod súlyát az enyémen, hallom puha légzésed. Biztosan nem is tudnék beszélni hozzád az izgalomtól. Talán csak annyit, hogy az a felhő ott, olyan mint egy elefánt. Az a másik meg, mint az elefánt kedvenc felhője. Mosolyognék és hallgatnám, ahogy magadról mesélsz, ahogy megosztasz velem az életedből néhány fontos részletet. 
Pontosan emlékszem rá, mikor jöttem rá arra, hogy nem engedlek el. Akkor, mikor először vártad velem a villamost, és a gyerekekről beszéltünk. Olyan szívből kacagtam fel, hogy tudtam, nekem melletted a helyem. Akkor engedtem magamba ezt a rengeteg félelmet és feszültséget is. 
Már csak egyet kell aludni. 
Olyan ez, mint a karácsony. Mikor látod, hogy ott az a rengeteg ajándék a fa alatt, de nem érhetsz hozzá, nem bonthatod ki. Csak a neveken futtathatod át a szemed, és akkor hirtelen meglátod, hogy a legnagyobb, legóriásibb ajándékon harsogó nagy betűkkel éppen a Te neved áll. De nem nyúlhatsz hozzá, még. egy. teljes. napig. 
Nézd csak meg az én oldalamat. én feltettem az egyetlen dolgot, amim van: a szívemet. Ez volt az egyetlen értékem. És most csak várom, hogy lelököd-e a mérlegről, vagy sem. Kezdem elhinni, hogy leveszed róla óvatosan, és magadhoz szorítod. Ha egyet alszom, utána végre el merem majd hinni, ígérem...
A szívem meg talán most már biztonságban lesz. Tedd el a kulcsok és a lakatok közé, hogy se te, se én ne találjam meg soha. Cserébe elásom a tiédet valahol távol Spanyolországban, vagy egy puha homokos tengerparton, ahol az ár-apály teliholdkor elönti a felszínt. Ott nem találná meg senki. 
A lámpa zöldre vált, a busz döccen egyet és tovább indul. A kis virágokon hullámban fut át egy hűvös fuvallat, fejeiket jobbra-balra ingatják. Helyeselnek. Látják, hogy jól vagyok. És ők is tudják: már csak néhány óra. 

girl, flowers, and indie kép
Forrás: weheartit.com