2015. december 1., kedd

Listák

december, winter, and snow képEgy picit azért hiányzik a nyár. A lenge szoknyák, a göndör felhők az égen, a limonádék és a jeges teák, a csillagos éjszakák és a tóparti pihenések. December 1-e van. Olyan hamar eltelt ez az egy év, és annyi minden történt. Valószínűleg egy ilyen különös összesítésnek szilveszterkor kellene történnie, mert akkor születnek a legnagyobb fogadalmak, bár én azon kívül, hogy ,,no, idén én bizony boldog leszek", azon kívül soha, semmit nem ígérek meg.
Ilyenkor mindenki elgondolkodik azon, vajon sikerült-e mindent megtennie, amit ebben az évben szeretett volna?
Nekem továbbra is maradtak pontok az idei bakancslistámon, amik nem jöttek össze, és azt hiszem, ezeket átviszem a jövő évre. Előbb utóbb csak sikerül minden. 

Amit még meg akarok tenni...:
-lefényképezni az öreg fákat Császárszálláson, mert minden alkalommal, mikor busszal elhaladok mellettük, azt érzem, hogy muszáj felmásznom legalább az egyikre, hiába követnék el birtokháborítást
-megcsinálni a nyelvvizsgát, bár az az igazság, hogy már régen meg lenne, ha rá tudnám venni magam, hogy ne az Éhezők viadalát olvassam újra, hanem németül bogarásszak reggelente valami szöveget
-Bejárni Londont, Rómát és Párizst
-Kézben tartani egy kiadott könyvemet...
-Salakmotorozni, csak hogy tudjam, milyen érzés...
-Panelházban élni, és esőben is megsétáltatni a kutyámat...
-Megnézni egy operaelőadást, és koncertteremben hallani egy Shubert, vagy Bach szerzeményt
-Megtanulni zongorázni...
-Csak egyszer balettpapucsot húzni a lábamra egy délután erejéig...
-Fenyőfa alatt olvasni egy pokrócon...
-Macskát fektetni a mellkasomra tévézés közben...
-Megtanulni, hogyan bámuljak meg mindenkit nyíltan
-Kézzel írott levelet kapni... 

Ahogy sorra vettem ezeket a pontokat, megnéztem egy két évvel ezelőtti listámat. Legalább a felét megvalósítottam róla. Azért az jó arány nem? De azt hiszem, soha nem lesz olyan évem, amikor üres lesz a bakancslistám, mert mindig újabb és újabb vágyak, tervek kerülnek majd rá, amit kötelességem kipipálni. 
Ebben az évben sok dolog történt velem. 

Amit idén megtettem, és megtörtént... (kurtított változat)
-Az utolsó tanuló-évembe léptem
love, couple, and kiss kép-Ott hagytam az első komoly munkahelyemet
-Fesztiváloztam végre egy nagyot, még ha el is lett rontva, akkor is
-Új munkahelyet találtam
-Új kávézókat ismertem meg, sütiket kóstoltam
-Lezártam egy hosszú kapcsolatot
-Megtaláltam "L"-t, akivel boldog vagyok, és fülig szerelmes
-Rengeteg cikket és riportot készítettem
-Elkezdtem "L" miatt főzni, és úgy tűnik nem is csinálom olyan borzasztóan rosszul
-Ösztöndíjat kaptam
-Hivatalosan is horgolhatok
-Eljutottam Prágába
-Megtanultam barátkozni, és másnaposra inni magam -bár ezt továbbra is az ,,öregségemre" fogom
-Papagájokat neveltem 

És még sok-sok-sok minden, ami miatt boldog vagyok. És még van egy teljes, egész hónapom, amit "L"-nek akarok adni. Mert hiába ez a sok pont, a legjobb, és legnagyszerűbb dolog az idén az volt, hogy Őt megismertem, és hogy az Övé vagyok. :)

És hogy hiányzik a nyár... Igen... A hosszú éjszakáival, amit meg akarok osztani vele, amiben már része lesz, az biztos, hogy együtt fagyizzunk és sétáljunk mezítláb a fűben, etessük kacsákat meg főzzünk tűz fölött. Jó lesz. Érzem...