2012. augusztus 28., kedd

Mezítlábas szerelem, whiskeys romantika

Megérkezett az ősz első hulláma, megtaláltam az első gesztenyét, látom a sárguló faleveleket, a rozsdaszínű elváltozásokat a  zöld növényeken, és kicsit fázom is. Mindenki könyveket mag füzeteket vásárolt, én még ráérek velünk.
Olyan jól vagyok... Kaptam szeretet egy egész zsáknyit, megnyugvást, és bizalmat.
(Persze a szeptembertől továbbra is tartok, nem tudom hogyan tovább, de  vannak mellettem, és segítenek... Azért mégiscsak rajtam van a döntéshozatal súlya. Belebukás veszélye áll fent elég erősen...)
Mezítlábas szerelem, whiskeys romantika... Nem tudom, miért ezek jutottak a  hétvégén az eszembe, de tetszenek. Na jó, a mezítlábat tudom,de a whiskeyt nem igazán :D Nem is ittam semmit :D
Szeretem AZT az egy szót hallani, látni magam előtt, vagy csak visszaemlékezni arra, hogy hallottam. Szeretem a meleg testet ami hozzám simul, ami fordul velem együtt az ágyban, ami felém hajol, és megcsókol... Még azt is, hogy gyenge vagyok, hogy nő vagyok, és néha túlontúl érzékeny, de ezt a világért nem vallanám be, mert azt nem ,,illik"... :)
Élvezem, hogy a szabadban vagyok,a cipőm kopogását,a színeket a körmömön, a gondolatokat, amik villámként cikáznak, és a csillagos eget, ami olyan, mintha szeplőkkel lenne tarkítva.
 Akarok még Belőle... Mert egyre biztosabb vagyok benne, hogy én csak így tudok igazából élni, élvezni azt ami körülöttem és bennem zajlik. Hogy mellettem van Ő, és én pedig mellette...

                                  ,,Első érintések, első édes csók, első kedves bók..." ♥
 (Punnany Massif: Nyál a.k.a Rom Antika )