2012. augusztus 30., csütörtök

Némi máz, csipet vér és kicsi só

Mindig sok vagyok, mindig kevés, de sosem elég. Nagyok az igényeim, nagyok az álmaim, és az elvárásaim... itt nem tudom hogy éreztethetném azt a  merő iróniát amit ezekről gondolok... A legrosszabb, mikor az orrom előtt becsapódik az ajtó, a tulajdonos elveszi a  kulcsot, eldugja, talán még le is nyeli, én pedig hiába döngetem a deszkákat, feleslegesen kiabálok, az ajtó masszív marad, és nem mozdul. Tehetetlennek érzem magam ilyenkor, csalódottnak és zavartnak...

Nem süt olyan erősen a Nap. Még a bőrömet felmelegíti ugyan, de valahogy elfér egy pulóver vagy egy meleg sál. Ahogy a napkorong is elfárad őszre, velem is ez történik. Már nem is várom annyira az őszt... Megkeseredés, gyengeség, fáradtság. Zavart vagyok. Nem értem... Nem értelek... Hogy kellek-e vagy sem, akarod-e azt mindet, ami én magam vagyok, vagy csak a  felszínt, amit először megismertél.

Közhely, hogy tömegben is érezheti magát egy ember egyedül, mégis igaz. Kicsit fázok, kicsit melegem van, kicsit remeg a gyomrom. Gyógyulatlan sebek elfedve egy kis mázzal, néhány uncia festékkel és pár ragtapasszal. Aztán jössz te, feltéped a ragtapaszokat, elkened a festéket, én pedig védtelen maradok ellened, ellenük, magam ellen.

Először jön a  döbbenet, tudod, aza  fajta hitetlenség, ami elveszi az ember aznapra összekuporgatott összes jó kedvét. Majd következik a harag, a mindent felemésztő düh, mikor legszívesebben felégetnél magad körül mindent, és besóznád az egészet, majd az utálat magad iránt újra és újra... A végső stádium a szomorúság. Egy lelkiállapot, ami felszínesen ugyan meghatározható, de nem megérthető ezek alapján az a fűtépkedős elkeseredettség.

Most fája  szemem...

,,...love song play on the radio..:"