2012. szeptember 19., szerda

Prostituált vagy prosti??

Sokszor nem értem mi van veletek. Miért nem érdeklődtök aziránt, ami iránt én? Miért kedveltek olyan dolgokat, amiket én megvetek és gyűlölök. Gyakran elnézlek benneteket, csodálkozom, hogy lehet ennyire más a  gondolkodásunk. Itt persze nem arról beszélek, hogy a tiétek a rossz, vagy a  helytelen. Nem. Talán velem van a baj. Nem éppen olyan a  felfogásom, mint a legtöbb embernek, és ezért néha úgy érzem, nincs helyem köztetek. Nem vagyok elfogadva, furán néztek rám, kimosolyogtok.
Utálom magam olyan ,,kicsinek" érezni magam, mint mikor elmegyek a  legtöbb lány mellett. Gyűlölöm, hogy lehorgasztom a fejem, hogy ideges vagyok, ha meg kell szólalnom, mert félek, mit fogtok mondani. És ki nem állhatom, hogy ennyire igyekszem megfelelni mindenkinek. Mert ez nem helyes.
Ha lehetne, vonnék magam köré egy burát, főleg most, és hazáig le sem húznám magam körül. Úgy biztonságban lennék az éles tekintetetektől és a gonosz szátoktól.
Nem is igazán tudom eldönteni, hogy a  nők, vagy a  férfiak a kegyetlenek. Hajlok affelé, hogy a  saját nemem az. A férfiakat gyakran meg lehet vezetni, bár ez nekem soha nem ment, de rajtatok, lányok látom. Látom mit csináltok velük. Hogy tekeritek őket az ujjatok köré, hogy néztek rájuk a szempillátok alól, hogy mozogtok az apró szoknyákban. És ez elámít, és megrettent. A férfiak pedig meghajlanak előttetek, megteszik amit akartok, ez pedig szánalommal tölt el. Egy nőnek lenni kell tartásának, akárcsak egy férfinak. Én nem is csodálkozom igazából, hogy milyen sokszor hangoztatjuk azt a szót, hogy ,,kurva". A legtöbb nő-és lassan a legtöbb férfi is- úgy viselkedik éppen. Még csak azt sem értitek szerintem, hogy mi a  különség a  prostituált és a prosti között. Ti a  prosti kategóriába taroztok, akik az utcán állnak, legalább muszájból teszik, ti csak erőfitoktatásból. Hát még mikor hangoztatjátok is, mintha valami erény lenne. Pedig undorító, ha egy nő részeg, ha nem tudja mit beszél csak ordít vagy sír. Miért veszett ki belőletek az, amit annyira lehetett szeretni két évszázada? Miért fontos, hogy ki hány pasival feküdt le, és hogyan? Nem értem. Ami régen szégyen volt, ma mellverésre ad okot. Igen azt hiszem, tényleg nekem van helytelen felfogásom, de még csak nem is akarok ezen az állásponton vátoztatni.Hm...


Pedig ha tudnátok...Nem is facebook-ozok, mikor a telefon a kezemben van. Olvasok. Talán már nem is emlékeztek rá milyen az...