2013. január 10., csütörtök

Amit nem szeretek...

Amit nem szeretek:
-Hogy káromkodok
-Hogy gyakran sírok akkor is, ha csak dühös vagyok
-Hogy néha ok nélkül nyafogok
-Hogy sokszor túlagyalok dolgokat
-Hogy akkor is hibásnak érzem magam, mikor nem kellene
-Hogy nem tudok a sarkamra állni
-Hogy nem vagyok láthatatlan
-Hogy többre becsülöm a szeretetet, meg a kedvességet, mint bármi mást a világon
-Hogy nem vagyok elég kitartó
-Hogy túl sok bennem a fantázia meg a vágyakozás
-Hogy nem szeretem a végeket, sem az ismeretlent
-Hogy félek egyedül menni bárhová
-Hogy nem vagyok elég fontos
-Hogy nem tudom magam azzá tenni
-Hogy gyakran vagyok szomorú
-Hogy megtalálom a legrosszabb könyveket és filmeket
-Hogy nem tudok az emberek szemébe nézni
-Hogy lehajtom a fejem az utcán, hiába próbálom az ellenkezőjét
-Hogy vannak helyzetek, mikor nem tudom magam megértetni
-Hogy nem barátkozom könnyen
-Hogy sorban elpártoltak tőlem az emberek, és elő akarnak venni, mikor nincs más
-Hogy kiabálás után mindig bűntudatom van
-Hogy veszekedés után gyűlölök elaludni, mert attól félek, valamelyikünk többé nem ébred fel
-Hogy összeugrik a gyomrom, ha stresszhelyzetben vagyok
-Hogy reménytelenül romantikus vagyok
-Hogy hajlamos vagyok megváltozni a környezetem miatt
-Hogy ez a lista lassan hosszabb, mint a korábbi... amit szeretek...