2013. május 2., csütörtök

Lépj ki a bőrömből!

És hogy hol vagyok én? Valahol a rohadt sor végén, ahol nem érdekel titeket a véleményem. De ha hátra fordulok, akkor én leszek elöl. Ha ezt akartátok elérni, hát lassan végre sikerülni fog, megnyugodhattok.
De akkor már én sem foglak meghallani titeket. Sem a boldogságotokat, sem a bánatotokat. Ember vagyok. Nem egy üvegfal.
Beleuntam már abba, hogy mindig én alkalmazkodjak. Hozzám ki fog? Hm?
Ha kell, lehetek én más milyen is, még kérnetek sem kell. Csak utána ne csodálkozzatok, ha kifordulok magamból, ha levedlem a bőröm, és kilépek belőle.Lehet elborzadnátok, mi lapul bennem olykor. Mi mindent kell visszafojtanom, csak azért hogy ne bántsalak titeket. Belőletek miért hiányzik ez?
Ha megyek, akkor borítok magammal mindent!


Ui.: A ragaszkodás a legelcseszettebb érzés a világon!!!











                (Slipknot: Duality)