2014. szeptember 28., vasárnap

,,Big" és New York

A Sex és New York négy -általában- szinglije olyan, mintha egyetlen nő különböző arcát mutatná be. Charlotte, aki mindig vágyik a romantikára, és hisz a nagy Ő-ben, Samantha, aki kurvásan céltudatos, Miranda, aki akaratosan kötődik dolgokhoz, és túl merev, és Carrie, aki csak úgy sodródik az élettel.
Mindannyian ilyenek vagyunk. Csak mindenkiben több van az egyik nőből, mint a másikból.
A minap azt mondtam, hogy a sorozatban olyan dolgok történnek meg, amelyek a valóságban nem szoktak. Mindez természetesen irracionális, extrém körülmények között. De a Carrie által vetett sorok, amik a rovatában megjelennek, rejtenek némi igazságot.

sex and the cityNéhány perce néztem meg egy részt, miközben törökülésben ültél az ágy mellett. Néztem, hogy vihogsz az olyan részeken, melyek inkább illenek mesébe, mint a valóságba. Én meg a sötétben eldörzsöltem a kézfejemmel néhány könnycseppet, mert a képkockák mögé láttam. Láttam azt, milyen magányosak is tudunk lenni. Mekkora csökönyösséggel vagyunk képesek elzárkózni a világ elől, és hogy a férfi, aki mellett ki kell kötnünk, az orrunk előtt hever.


Mert mindenkinek van egy Mr. Big-je. De csak egyetlenegy.