2015. október 27., kedd

A 26. szám

Olyan, mint mikor ujjaid közé szorítod a pillangó szárnyát: törékeny és könnyen elmorzsolódik, de gyönyörű és elvarázsol. Újra képes vagyok táncolni és énekelni az éjszaka közepén, megmerítkezni ebben a csodában, és lehunyt szemmel a hangodra gondolni.
Mégis örülök, hogy elolvastad. Jobb tisztában lenni azzal, nem játék ez az egész, hanem amolyan szívet melengető, szívet összetörő komolyság. Kémia, fizika meg biológia... Azt hiszem ennek mindnek egyszerre kell működnie, hogy a legerősebb vegyületet megkapjuk. Azt hiszem kipipálhatunk mindent. 
Tudom én, hogy az emberre az évek során odatapadnak az elhangzott szavak, a fájdalmak és a félelmek, de a ragaszkodás, a kíváncsiság és a remény is. Mindaz, ami ott a bordák mögött abban az apró léleknek nevezett élőlényben megfogalmazódik, ha a másikra gondol.  
És van egy pont, mikor túlnő ez az egész rajtunk, és már testtel támaszkodunk neki, úgy görgetjük magunk előtt. 
Jól vagyok. Fellélegeztem. Már arra sem emlékeztem, hogyan is kell. És szeretem a mosolyt, ami bennem bujkál. Szeretem, hogy boldog vagyok. 

couple, love, and fashion kép
Forrás: weheartit.com