2015. december 4., péntek

Nőnek lenni

Jó nőnek érezni magam melletted, és élvezem, hogy igazi férfi vagy. Hogy rám adod a kabátot, megcsókolod a kezem és alhatok a mellkasodon. Tudom, tudom, valószínűleg minden nővel ilyen udvarias lennél, hiszen ez a természetedből fakad, mégis... Szeretek arra gondolni, hogy vagyok neked olyan különleges, mint Te nekem, édes. Imádom, hogy minden találkozást igazi randinak érzek, és rá kell jönnöm, hogy szeretem, hogy vigyázol rám, mert fele annyira sem vagyok erős, mint ahogyan azt elsőre megítélik rólam. De hát te ezt pontosan tudod, nem igaz? Látod rajtam, mikor megsajnálom a halott lepkénket, vagy mikor a fáradtság legyűr és másra sem vagyok képes, mint hogy odakucorodok melléd és alszom néhány órát, míg olvasol. Szeretem a hétköznapjainkat, hogy minden nap látlak a héten, és hogy minden napba belecsempészünk ketten valamit, amitől az csodálatos lesz. 
Tegnap azt mondták nekem, hogy onnan tudják, nem voltam még ilyen szerelmes, hogy ,,ilyen szépeket" írok. Ez itt mind én vagyok. De úgy tűnik te lettél a fix pontom a világban, és beleírtuk magunkat egy közös életbe.
book, couple, and love kép