2012. július 19., csütörtök

,,Néha Isten azért állít próbák elé, hogy felkészítsen valamire."

Találni néhány pillanatot, mikor egyszerűen lehunyhatod a  szemed, magadba zuhanhatsz, és dagonyázhatsz az önsajnálatban, mindennél többet és. Akkor hamar túl lehet esni a szomorúságon. Csak hagyni kell áramolni, nem szabad gátolni mert belülről rohasztja el a lelket. Ilyenkor el lehet gondolkodni, hogy létezik-e egyáltalán Isten... Hogy szolgáltat-e igazságot. Tegnap elkezdtem olvasni egy könyvet, amiben írnak pár sort az istenről, és nagyon nagy igazságot találtam benne. Azt mondta egy férfi, hogy ha Isten létezik, és hagyja hogy földrengések, tornádók és árvízek százakat pusztítsanak el, akkor ez nem más mint önzőség. Igazán elgondolkodtató.
Hiszek Istenben.
Hazudnék, ha azt mondanám, nem létezik, de néha igazán megingok a  létezésében. Miért teszi azt amit, és miért nem teszi azt, amit kellene? Vagyis amit SZERINTÜNK kellene. Lehet az a helyes, ahogy ő intézi az ügyeinket, de néha nem ártana egy kis segítség odafentről. Ha kapok valamit tőle, azt megköszönöm, nem vagyok hálátlan fajta, de többet szeretnék neki megköszönni. Az emberek tékozlók... én is az vagyok.
,,Néha Isten azért állít próbák elé, hogy felkészítsen valamire."- hát remélem én is, hogy így lesz.

Most kimegyek, lefekszem a kertben, dobálok néhány labdát a  kutyámnak-csak hogy lássam, valakinek ma is örömet okoztam- olvasok kicsit, és megpróbálom elfelejteni átmenetileg a  problémákat, amik előttem tornyosulnak. Talán jön néhány ötlet a  megoldásra.

Zenét akarok... Bömbölő, ordító zenét, mindegy milyen műfajból, csak zene legyen. Olyan igazi dobhártíaszaggató zenét, ami még a  gyomrod mélyén is lüktet. Azt hiszem ezt fogom most tenni. Kimegyek, bedugom a  fülhallgatóval a fülemet, és közben megcsinálom, amiket az imént leírtam, aztán bejövök a  házba, megnézek egy Dr. House részt, és jó lesz . Mosolyogva beszélgetek kicsit Vele, és megint úgy érzem majd, hogy ezek a problémák nem is olyan fontosak, mert boldog vagyok. Majd  az Isten, vagy  a Sors, vagy akárkicsoda, ha egyáltalán létezik, majd megoldja. Ha pedig nem, akkor egyszerűen csak bizonyosságot kapok arra, hogy az emberiségen kívül...senki nincs...
,,Lehet, hogy még nem is volt készen?... - csak Isten megutálta és abbahagyta a hetedik napon."

(Márai Sándor)