2012. december 14., péntek

p.s. : i'm sorry!

visszahúzódtam. egy sarokban próbálom összerakni azt, ami megmaradt belőlem egy nagy csata után. próbálom acélfiókokba zárni a rosszat, eltenni, többé nem gondolva rá. védtelennek érzem magam, gyámoltalannal, elveszettnek. mindennek, amit nem ismerek. most fáj bennem valami, hogy bántottam a számomra fontos embert, és hogy ő bántott engem. a veszekedés csak veszekedés. a vagdalkozás rosszabb ezerszer. az ellen nem lehet felvértezni magunkat. vagy csendben tűrjük, vagy ellenállást tanúsítunk. én az utóbbi mellett döntöttem de hiba volt. talán el fogom veszteni a jellemem, de ha az kell hozzá, hogy béke legyen, nyugalom, megteszem. nem mártírságból, csak konfliktuskerülésből. mert ezeknél a napoknál minden csak jobb lehet.
Lelkiismeret furdalásom van, és összetörtnek érzem magam, mint egy rossz sütemény... Kellene a segítség, hogy szépen egymáshoz igazítsam a részeimet...