2013. április 14., vasárnap

Elgémberedett nyakak, meg az a bizonyos dübörgő basszus

Basszustól dübörgő éjszakák, és másnap elgémberedett nyakak... Ez kellett már nekem. Felszabadultan ordítani, és ugrálni, nem foglalkozni senkivel. Rájöttem, ha megiszok egy sört, vagy valamit, sokkal barátságosabb vagyok... :D
Hajnalig tartó séta után, meg bóklászás után a Tesco-ban azt hihetnéd, fáradtak voltunk. Pedig nem. Élveztük a tavaszi esőt magunkon, a macskaköves utat, meg a járdaszegélyeket. A vonat lassú zötykölődése után nem sokára végre ágyba kerültünk. Még megcsodáltam néhányszor a D. által szerzett dobverőt, majd a karszalagok mellé tettem.


Hogy mire fogok emlékezni? A rossz kis szendvicsre biztosan, meg arra, hogy a pultos lány el akarta venni a vodkámat, mert azt hitte, üres a poharam... :D  Arra, hogy a mikrofonba ordítottam, meg hogy fejbe talált egy dobverő, arra, hogy milyen magasra volt képes emelni D., meg hogy szeretetből bevitt az emberek közé, nem hagyott a sarki bárszéken üldögélni egész este...
Szerettem ezt az éjszakát. Az embereket, téged, meg magamat. Nem volt baj. Egyszerűen minden hömpölygött abban a mederben, ami ki volt neki ásva előre.

MÉG ILYET!