2013. április 28., vasárnap

Skicc


Szeretnék gőgös lenni, nyegle, érzéketlen, és semleges. Olyan, aki ellen tud állni a szép szavaknak, az ígéreteknek, meg a sarki cukrászdának. Vágytam arra a kaktuszra. Azt hittem legalább egy növényt életben tudok tartani, ha mást nem is. De most le kellett vagdosnom a barna részeit, átültetni, és nem locsolni végre. Várom, hogy gyógyulgasson.
Azt hiszem jégre kellene tenni a szívemet, hogy ne sírjak, mint egy ötéves dedós, megtanulni mit tegyek. Nem esik olyan jól a kávé, mint ezelőtt.
Azt hiszem, bennem van valami hiba. Nem akarom, hogy igaz legyen: ,,túl nagyok az elvárásaim.” Nem azok.
A torkomban ugyan gombóc, de egy szép szóval ki lehetne engesztelni. Valami egyszerűvel. Kocsmázni akarok, kivágni magamból a gennyező fekélyeket, amik miatt hallucinálok. Már túl messze vagyok a parttól, hogy lássam, mi is történik valójában. 
Csak addig lelem örömöm a dolgokban, míg tudom, minden rendben van. Míg érzem,a a téglákat egyesével ugyan, de sikerrel hordom el jó messzire. Valahogy mindig visszatérek ehhez az állapothoz. Akaratlanul. Nem szándékosan.
Félek,kínlódom, és igenis, sírok, mint egy ötéves. Még ha nem is vagyok valami szép látvány, ahogy a tükörben látom. Van ez így. Úgy tűnik, mindenkinek csak addig vagyok jó, míg van hozzám kedve.
Mindenkinek!
 
De mégis szeretem látni azt, amit én adtam, a kitüntetett helyeken. Egy polcon, egy csuklón, egy macska tappancsai alatt. Javíthatatlan vagyok. 
Gyenge, és a szívem néha túlnő a testemen, valahogy kívül dobog, üt és ver. Bármit is jelentsen az erő, már nem érdekel. Nem leszek soha más, mint amilyen most vagyok. Bátortalan, döntésképtelen, naiv, szeretetre éhes. Szeretek ilyen lenni :)