2013. július 5., péntek

Liebster Blog Award

És lám, még mindig meg tudok lepődni. Mint ma reggel, ahogy itt ülök 9 órakor a gép előtt, és mosolyogva fogadok egy díjat egy számomra ismeretlenül is megmondott bloggertől, tipegozombi -tól. Így hát ezúton is szeretném neki megköszönni ismét, hogy gondolt rám. :) ^.^


Szabályok:

1.Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra!

2.Válaszolj a 10 kérdésre ,amit a neveződ kiírt!

3.Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj ,hogy 200 alatti legyen a követőik száma)

4.Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!

5.Jelezd a jelöltjeid blogjain ,hogy jelölted/nevezted őket!
Lássuk az ő kérdéseit:


1.Melyik Disney hercegnő lennél?
huhh, hát nem vagyok egy hercegnő típus, de talán a sárkány lekaszabolásától még én is eldobnám magam. :D Ha mégis mondani kellene egyet, akkor  Csipkerózsika, mert őt is a kíváncsiság vitte bajba.

2.Van valami fura fóbiád?
Ó hogyne! :D Például nem fogom meg a kilincset, hanem könyökkel nyomom le, vagy ruhaujjal.

3.Mi volt életed legcikibb eseménye?
Az egész életem ciki események sorozata. Emlékszem, hogy a legnagyobb esésem egy iskolai lépcsőn volt, de szerencsére nem látta senki, én meg úgy tettem, mintha meg sem történt volna, pedig még me is állandóan eszembe jut.

4.Melyik a kedvenc napod az évben?
Szeptembernek bármelyik napja. Akkor mindig valami változást érzek a levegőben, hogy úgy mondjam.

5.Hogy látod magad a jövőben?
Szeretném magam íróként látni, akit körbetáncolnak a gyerekek, és aki megtanul végre valahára sütni.

6.Szerettél már valakit úgy, hogy belebetegedtél?
Igen. Ahogy a szerelem a legnagyobb öröm nálam, úgy a legnagyobb gyengeségem is. Szóval igen, voltam már beteg a szerelemtől.

7.Ha lenne lehetőséged, minek öltöznél be Hallowenkor?
Zombinak. Mondtam hogy nem vagyok egy hercegnő típus... :D

8.Melyik zene/film vidít fel?
Ha film, akkor a feketék fehéren mert Babrikkal már kívülről tudjuk a szöveget, ha pedig zene, akkor Macklemore és Ryan Lewis közös zenéje, a Thrift Shop. Csakis a klip miatt. Azokon a szőrmekabátokon kinyúlok a nevetéstől. x"D

9.Mi a legnagyobb félelmed?
Az hogy egyedül maradok. De szerintem minden ember ettől fél a legjobban.

10.Játszol hangszeren?
Hajdanán még elkezdtem gitározni tanul, de képtelen voltam elsajátítani. Ha egy hangszert azonban lehetne választani, akkor az a zongora lenne.

Az én kérdéseim:

1.Melyik az a hely, ahol akár egyedül is eltöltenél hosszabb időt?
2.Mi volt a jeled az óvodában?
3.Melyik  kedvenc édességed?
4.Miért vezetsz blogot?
5.A családod tudja hogy blogot vezetsz?
6.Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?
7.Mi az utolsó könyv amit olvastál?
8.Van-e fóbiád?
9.Miylen hangszeren játszanál a legszívesebben?
10.Képes vagy-e felnevelni növényeket? (Én nem :D )

És akikre én gondoltam:

-Kriszti 

Remélem mindenki örülni fog neki, szép napot nektek! :))