2013. augusztus 11., vasárnap

Macskakaparás

Nem vagyok most képes tartalmas mondatokat összerakni. Rövideket pedig végképp nem, mert betegen az ember nem az igazi. Ha fájhat a hajvonalam, akkor az bizony most rohadtul bizsereg. Átaludnék egy fél napot, és mikor a tükörbe néztem, kétségem sem volt afelől, hogy a szépítőalvás is rám férne (bár nem hiszek benne, mert mindig csak az ilyen csajos sorozatokban bukkanhat fel ilyen marhaság), meg hát amúgy sincs türelmem az ilyesmihez. Pont úgy vagyok ezzel, mint a napozással. Hogy oké, tök jó ötlet, mert nem néznék ki úgy, mintha pincébe lennék zárva egész nyáron, de nincs türelmem pörkölődni a 30 fokban, és nem csinálni semmit. Még olvasni sem tudok, mert azért ha már napon fekszik az ember, akkor jó lenne egyenletesen barnulni, vagy valami...
A holnap meg... Hát jó lenne strandra is kijutni végre, de ha továbbra is úgy érzem, nem bírok állni a saját lábaimon, akkor bizony felesleges az egész. Még egy pocsék nap elé nézek ebben az undorító melegben.
Kellene már az ősz. A sárga levelekkel, meg a fagyhoz közeli hőmérséklettel. Csak én ehetek olyan béna, hogy a legnagyobb melegben vagyok beteg... -.-"

u.i.: nincs erőm utóiratra :D