2015. március 2., hétfő

Liebster Blog

Mindig öröm, ha rájövök, valaki kedveli a blogot, így most is megmosolyogtam, miszerint díjat kaptam Tipegőzombitól. :) ezúton is köszönöm neki, nagyon jól esett.
A díjjal feladatok is járnak. 10 dolgot kell írni magamról, valamint válaszolni 10 feltett kérdésre. ezután 10 embernek tovább kell küldeni a játékot.




És íme az a 10 dolog magamról.

1. Azt mondják, a zseni a rendetlenségben is megtalálja, amit keres. Szóval azt hiszem kezdek zsenivé avanzsálni. :D

2. Gyűlölöm a hangzavart. A zenét persze imádom, de ha valaki más hallgatja úgy, hogy én is felfigyelek rá, az nagyon zavar.

3. Nagyon pirulós vagyok. Néhány ember pedig ezt nem is restelli az orrom alá dörgölni.

4. Gyerekként utáltam a piszkot, így anyukám homokozott helyettem, én pedig megcsodáltam, mit alkotott.

5. A horgolásra és olvasásra fordított időt mindig túlzásba viszem.

6. Mikor nagyon szerelmes hangulatomban vagyok, mindig sírok. :D

7. Nehezen találok barátokat.

8. Sokkal könnyebben beszélek nagy tömeg előtt, mint egy szűk körnek.

9. Sokáig napallergiás voltam, így csak garbóban mehettem ki a napfényre. Azt hiszem ez volt a vámpírráválásom első jele. xD

10. Majdnem minden éjjel álmodok. És reggel emlékszem is rá.



Tipegőzombi arra kért minket, hogy mindenki keressen a kritériumainak megfelelő idézetet. Nagyon szórakoztató feladat volt, mert egyébként nagy idézetkedvelő vagyok, egy időben kiírogattam őket. Mégis nagyon nehéz volt találni olyat, ami leginkább ide való volt, szóval jól szórakoztam.


1. Idézet egy borús napra.

A borús napokon motiváló idézetre van szükség. Így ez maradt:

,,A sok szabadidő csak a középszerű emberekre végzetes."
(Albert Camus)

2. Idézet, ami téged a legjobban kifejez.

,,Amikor írsz, átjárhatóvá válik számodra az anyagi és anyagtalan világ közötti dimenziók. Mert az írás: betűtestet öltött lélek."
(W. Barna Erika)

3. Idézet, ami a legjobb barátodra a legjobban illik.

,,Erőnk a lelkesedés. És ez mindenható."
(Márton Áron)

4. Idézet, amit az ellenlábasaidnak mondanál.

,,Miközben mindenki a seggedet csókolja, ezzel az erővel egyszer bele is haraphatnak."
(Winston Groom)

5. Idézet egy vidám napra.

,,Hogy boldogabb vagyok-e most? Azt hiszem. És már nem félek a boldogtalanságtól. Ez is rendben van. Már úgy érzem, hogy minden jó. és ez a lényeg, ez az ajándék."
(Robin Williams)

6. Idézet egy unalmas/fárasztó nap margójára.

,,Nincs lehetetlen, csak tehetetlen, ugye? Vannak akadályok, amik nagyon magasnak tűnnek, aztán csak neki kell menni és legyőzzük."
(Pál Dénes)

7. Idézet, ami az életedre illik.

,,Gyűlölök és szeretek, s hogy miért teszem? Én se tudom, hidd. Bennem történik, s kínja keresztre feszít."

8. Idézet, amivel nem értesz egyet.

Ide nem írok, mert az amivel nem értek egyet, az mindig változik. :D

9. Idézet a kedvenc könyvedből.

,,Minden király vak. A jobbak ezt belátják, és nemcsak a szemük által engedik vezetni magukat."
(J. R. Ward)

10. Idézet a kedvenc filmedből.
,,Túl sok a könyv, és túl rövid az élet."


Mivel mostanában elég kevés blogot olvasok, így nem akarok 10 random oldalt megjelölni.Így azt szeretném, ha azok megcsinálnák ezt a feladatot, akiknek kedve van hozzá. :)

Szép napot!

Viki