2015. december 14., hétfő

Egyszerűen

Különös... Akkor is rólad álmodom, ha melletted alszom. Karod a fejem alatt pihen, állad az orromnál. Beszívom az illatod, és próbállak nem felkelteni. Már csak néhány óra napfelkeltéig, és újra elmegy egy nap, amiben neked is, és nekem is kötelességeink vannak, mindketten dolgozunk egész nap, este pedig fáradtak vagyunk. De a fáradtság veled könnyebb, mint eddig bármikor. Jó hozzád bújni, elmesélni, mi történ velem, és meghallgatni, hogy veled mi volt. Szeretek veled meginni egy kávét -még ha koffeinmentes is-, és jó megenni a csodaszendvicseket, amiket te találsz ki. 
Egyszerű az egész. 
Folyik minden a maga medrében, és én már a kezdetek kezdetén megfogadtam: nem hagyom, hogy akadály gördüljön elénk. Ha pedig mégis valami megpróbál elénk állni, majd szépen arrébb teszem, kitolom a partra. Pont ilyen a fáradtság is. Újra meg újra utánunk úszik, megkerül minket, aztán pofátlanul terpeszbe vágja magát előttünk. De ne aggódj, mindig félresöpröm majd, ugyanúgy, mint minden mást. Talán sokszor értelmetlenül sírok, vagy nem úgy reagálok, mint ahogyan kellene, de nézd el nekem! Nem vagyok tökéletes. Pedig törekszem rá, hogy ha másnak nem is, de Neked az legyek, kívül-belül. 
Boldog vagyok. És a kis szívemben ez az egész nem akar csillapodni, ég bennem szüntelenül. Jó hogy megtaláltál, és én megtaláltalak. Ideje volt!

love, couple, and kiss kép